jueves, 6 de agosto de 2009

El dia abans no hauria d'existir

Plans, maletes, roba per tot arreu, compres d'última hora i nervis en general. La idea d'haver de passar unes quantes hores dins un canutu volador i que a l'arribar ens rebi un energumen amb males puces i mirada intimidant, i que com si d'un goril.la de discoteca es tractés ell sigui qui ens deixi entrar al pais no m'atrau.
Pero segur que un cop a dins haurà valgut la pena.
No tinc clar si tindrem sovint l'ocasió de conectar amb el núvol, però per poc que poguem escriurem aqui mateix i així, a part de crear un minidiari pel record, els interessats podreu saber que estem bé.
S'accepten sugerències perque, qui més qui menus, a part de tenir-los morenus, ha estat a NY en alguna ocasió i ha vist coses boniques.
De moment res més en aquests conceptes. Demà a aquesta hora estarem fins els nassos de veure les parets del canuto per dins.
Propera entrada (en principi) desde NY.

2 comentarios:

Ruchi dijo...

No et queixis tant, que jo t'estic escribint desde el llit de l'hospital, del qual no se quan sortiré. L'únic que sé, és que demà començo les vacances i els primers dies me'ls passaré en aquest hotel.
Espero noticies ben aviat.
Una abraçada.

Unknown dijo...

Jo us recomano que visiteu Ca'l Pascual. Hi fan un pantumakat superbò. També podeu comprar llangonisses i fuets artesanals a la Xarcuteria de na Pepeta Claramunt i visitar la casa de la vila. Hi ha una exposició permanent de la brocanteria local molt bonica.

Nova York, heu dit, no ?