lunes, 23 de agosto de 2010

Goodbye L.A. Comenca la road movie.

L'ultim dia a Los Angeles va ser tranquil pero maratonia. Vam iniciar la visita pel Financial District (mort un diumenge al migdia), per treure el nas entre els alts edificis, pujar al tramvia mes curt del mon i ensumar les olors dels menjars que es feien a les paradetes del Market Place. D'alli ens vam desplacar de nou a veure la comunitat japonesa que habita a L.A., que per variar estava de celebracio amb tambors i altres bandes nipones una mica frikies. Despres de xuclar uns noodles i menjar tempura i sashimi, vam acostar-nos a la part mes antiga de la ciutat (El Pueblo) ocupada pels llatinoamericans immigrats (o potser reocupada): un te la sensacio que de cop i volta esta a Mexic! Tastem el primer bon espresso del viatge i conduim de nou fins a Long Beach. Saludem al Queen Mary i ens arribem a la platja (literalment) on nomes es banyen la comunitat llatina, la resta? Suposo que busquen un lloc mes chic! Ens plantem al costat dels que pesquen i aixo ens fa venir gana i ens movem de nou fins al port, on sopem dins d'un far-restaurant sobre el mar. Tornem cap a l'hotel, cansats pero no sense abans fer unes parades pels embussos (un diumenge a la nit en autopistes de 5 carrils!! increible!!).

Avui comenca l'ultima part del viatge, on el nostre Mustang i el seu burrum burrum agafaran protagonisme. Recollim les coses de l'hotel i comencem l'aventura per la Road 1. La nostra primera parada es a Malibu, on dinem de conya al costat del mar! Fantastic. I, just quan marxavem, a la zona de fumadors (altrament dit la puta calle) ens topem amb una vidua yanki que amablement ens explica lo rica que es i ens convida al seu palauet amb platja privada de New Jersey, i ens demana que li busquem parella per quan ella vingui a Barcelona al Maig de l'any vinent. Havia dit que son ben folls? (busca un home d'entre 55 i 60 i es ofensivament rica. I estrena el nou creuer de luxe norueg el proper maig a Barcelona. Queda dit.).
Seguim retallant la costa per aquesta road i no dubtem a l'hora de parar en petites platgetes amagades, on els paissatges es tornen de postal. Em sembla que ens ho passarem be.
Parem a Santa Barbara, on tenim sort i trobem a la primera un bon hotel a bon preu davant del mar. Fem un intent de bany al pacific, pero quan els peus entren en contacte amb l'aigua decidim que no es una bona idea. Retirada, passeig i sopar, i tornada amb la lluna plena reflexada sobre el mar.
Per dema tenim previst anar a dormir a un lloc una mica arriscat. Espero que ens surti be. Aixi que poguem us ho expliquem.
Petons

5 comentarios:

Ruchi dijo...

Tinc varies opcions per la viuda alegre.
Aquí a Estepona tots els que estem ens oferim voluntaris.

Anónimo dijo...

Aqui el rellogat de Sitges (porto un mes dormint a cases d'amics i familia)està molt ofès perque aquesta millonaria posa un limit d'edat que em descarta. ELLA S'HO PERD!!!!!! es perd el millor guia de BCN.
No heu anat a l'hotel La Hacienda? es fenomenal! Les habitacions son dos estrelles, però te uns patis amb fonts i vegetació que et transporten.
Santi

Anónimo dijo...

Hola soc un altre cop jo (Oncle Jim). Benpensat m'he enamorat de la Sra rica. Pregunteu-li si li va be que un metge ancià (6 anys méds del seu tope) l'acompanyi per BCN i quan te al compte corrent i propietats i que contesti primer la segona pregunta. També necessito dates concretes ja que la meva agenda s'està omplint. Seguramenarribo tard però a la ruta 1 pareu a San Luis Obispo. Jo vaig estar a un Motel a l'entrada(una d'elles, no se quina) a la dreta, es diu Rodeo a una cosa semblant i es del mes pur estil pelicula US; retol cutre de neón, senyora en un balancí prenet la poca fresca que hi havia (jo vaig protestar per FALTA d'aire condicionat!) la seva parella era un tipus que semblava recent sortit de la presó. Eren els "amos" o directors. Fora un retol posava "Nova direcció" Se suposa que com dient que la cosa havia millorat!. Fantàstic. Aneu! una mica de cutreria pot ser interessant. Al centre de San Luis hi ha un restaurant italià molt maco amb una terrassa amb molt ambien (en aquest cas no cutre)

Unknown dijo...

Si no us conegués, en llegir el blog pensaria que estic llegint una novel·la d'aventures. Grans narradors!!
Pel que veig,no tindrieu massa feina en trobar pretendents a la sra. millonaria...
Conxi i Ino

mosanem a la city dijo...

Oncle Jim!! Aqui pensem que has de fer un sacrifici en pro de la familia i enamorar a la viuda. D'aqui un temps, quan els cosinets comencin l'institut, pot ser molt util tenir un palauet prop de nova york que els permeti anar-hi a estudiar. La Sra. en questio ve al maig, les dates les sabrem mes endavant. Nomes puc avancar que es una mica especial. Tirant a atrevida. Pero hi ha moments en la vida en els que un s'ha de sacrificar pel be comu. Al compte corrent jo hi posaria mes de 6 zeros facil.
L'hotel de San Luis era una atraccio en ell mateix, i no hem anat a la pensio que ens recomanes. Pero dema si veiem un cartell de "nova direccio" en un motel per san luis l'hi farem un parell de fotos.